פרסומת

יום חמישי, 19 במאי 2016

יותר מדי סקסי? הקמפיין החדש של קלווין קליין

מעצב העל קלווין קליין סופג ביקורות לאחר שאחת התמונות בקמפיין החדש שלו עוררה את זעמם של גולשים רבים שהגדירו אותה כ- "מזעזעת" ו-"מעוררת פדופיליה"

כחלק מקמפיין האביב החדש שלו פרסם בית האופנה תמונות רבות באתרי האופנה וברשתות החברתיות, אך תמונה אחת מהסדרה הנ"ל הצליחה להכעיס רבים וגררה תגובות חריפות במיוחד. בתמונה המדוברת ניתן לראות את הדוגמנית הדנית הצעירה, קלרה קריסטין, כשהיא מצולמת מזווית מעוררת מחלוקת: מתחת לחצאית. סוג צילום זה, המכונה upskirt"", ידוע לשמצה כצילום בעל אופי מיני, שנעשה בדרך כלל בחשאי וללא ידיעתה של המצולמת. כמו כן, לא הוסיפה העובדה שהדוגמנית בת ה-22 נראית צעירה הרבה יותר מגילה. 


כאשר התמונה פורסמה בעמוד האינסטגרם של קלווין קליין לפני יומיים הביקורות החלו להגיע בכמויות: "מקומו של צילום כזה הוא באתרי פורנו" כתבה אחת הגולשות, "זה ממש מבחיל" כתב גולש אחר, "תמונה נפלאה לפדופילים, היא נראית בת 12, מה חשבתם?" כתב גולש נוסף. תגובות זועמות רבות נוספות נכתבו על התמונה: "מוזר ולא נחוץ", "אני ממש לא חסידה אבל זה כבר מוגזם", "שפל חדש", "מגעיל", "תתביישו לכם", "מעודד פדופיליה" וכדומה. 


יש לציין שקלרה קריסטין, הדוגמנית בתמונה המדוברת, הגיבה לביקורות וכתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "אני אוהבת את התמונה הזאת, הדיון סביבה רק מראה לי כמה אנשים מנוכרים ומפחדים מהגוף הנשי, תאהבו את עצמכם ואת המיניות שלכם".
אז מה דעתכם? מי צודק?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פרסומת